nekaj enostavnega

Prejšnji teden se je vlekel in kompliciral. Nekaj stvari sem pozabila, nekaj zamešala, nekaj zamudila... Deževen vikend je prišel kot naročen. Lahko sem si odpočila, skuhala kosilo, poslušala hčerko, kako je bilo na infobombi in se igrala s tamalim. Saj je že velik, ampak včasih se je lepo malo streljati z njegovo "nerfarco". Ob večerih sem pletla nogavice. To jesen je že tretji par. Po teh pisanih nogavicah je letos res veliko povpraševanje.
 Šla sem tudi na dolg sprehod in občudovala dežne kapljice,
 pa mojo vrtnico
 in taščico na naši češnji. Tako čisto majčkeno in veselo.
Ja, rada imam preproste stvari. Mogoče pa sem ta teden res preveč komplicirala. Vse je v redu. In lepo je, ko nam čisto enostavne stvari prikličejo nasmeh na lica.

Comments

  1. Love your little robin. So cute.

    ReplyDelete
  2. You've made some lovely things, I especially like the robin, he's gorgeous.

    ReplyDelete

Post a Comment

Hvala. Vesela sem vašega komentarja.
Thank you for commenting my blog.

Popular Posts