Poletje je zeleno

Včasih sem rada packala z barvami in s čopičem risala svoj svet. Od tega je že več kot deset let. Pravzaprav sem mislila, da tega ne bom nikoli več počela. Barve so se posušile, čopiči postali neuporabni in jaz nisem imela ideje.

Letošnje poletje pa me je spet zagrabilo, da bi malo packala. Sama zase. Zvečer, ko imam čas, ko lahko sanjam, ko lahko z svojimi barvami pobarvam košček življenja.

Začaral me je travnik zraven naše vasi. Skoraj vsak večer sem šla mimo. Zelena trava z čipkastim cvetjem, rumenimi pikicami... pa toliko odtenkov zelene.

Ja, poletje je zeleno.

Comments

  1. Uau, ti samo riši! Kako lepo! Spomnim, se kako te je vedno hvalil učitelj likovnega, risanje in barve so ti bile vedno pisane na kožo.

    ReplyDelete
  2. This is beautiful, you have such a talent. How wonderful to rediscover painting after all this time. Emjoy!

    ReplyDelete
  3. o krasne slike, tudi jaz rada pridem pogledat tvoj blog, a mogoče res nimamo veliko časa, da bi pustili svoj komentar a ne... lep pozdravček

    ReplyDelete

Post a Comment

Hvala. Vesela sem vašega komentarja.
Thank you for commenting my blog.

Popular Posts