December je.

December je. Jaz pa še vedno vrtnarim. Med radičem sem končno našla prazno gredico, da sem posadila česen. Zeblo me je v prste. Letos malo zamujam. Ampak, ko sem končala sem imela tak prijeten občutek zadovoljstva, da je delo opravljeno. Zadnje delo na vrtu letos. 
Snega ni niti za vzorec. Lahko pa se pohvalimo s slano. Moja vrtnica je tako ledeno lepa.
 
December je čas za tople večere, pletenje malih, velikih in prevelikih nogavic, rokavic, kap in kartanje ob kaminu.
December je čas za dobre može. Miklavž je že mimo. Naš tamal je letos odkril, kdo je in kdo prinese darilo. Ponosno je povedal, da vse ve in da se mi ni treba "več delat". Pa tako odrasel je bil. 

Jaz še vedno verjamem. Samo če verjameš, čarobnost deluje...
December je čas za lučke, veselje in pravljice.

Comments

Popular Posts