Dolomiti, Gardeccia, Rif. Vajolet

Zadnji dan smo imeli v načrtu priti iz vasi Monzon do Passo Principe. Žal načrta v celoti nismo izvedli zaradi slabega vremena. Iz Monzona do Gardeccie je po moji oceni sedem do deset km, po kateri pa vozi turistični avtobus. Ampak mi smo jo mahnili kar peš. Po tako lepi dolini se že ne bomo vozili. Pa še malo pozni smo bili.

V Gardecii se odpre pogled na mogočne stene gorovja Rosengarten.
Mi smo nadaljevali pot proti Rifugio Vajolet. Med potjo je pričel naletavati dež, zato smo precej pospešili in skoraj pritekli do koče, v kateri smo počakali, da nevihta mine. Prav zaradi dežja smo zadnji del poti do Passo Principe izpustili. Ko smo se vračali v dolino nam je bilo malo žal, mogoče bi pa vreme zdržalo. Ali pa smo dobili samo vzrok, da se bomo enkrat vrnili in dokončali pot.
 
Zadnji del poti v dolino poteka med pisanimi travniki. Sledil je še povratek v naš zadnji kamp, naslednji dan pa pot proti domu. 

O Dolomitih sem sanjala že nekaj let. Niso me razočarali, ravno nasprotno. V resnici je še lepše kot na slikah. Ampak saj so čisto blizu. Zagotovo se bomo še vrnili.


Comments

  1. Enkrat bo res treba v Dolomite. Fotografije že par let občudujem. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Hvala. Vesela sem vašega komentarja.
Thank you for commenting my blog.

Popular Posts