ob Soči

Današnji dan je bil sončen in čudovit, zato sva jo mahnila proti Trenti. Hribe je pobelil sneg in po vseh teh padavinah sva se odločila, da ne bova rinila v višine, ampak greva v Zadnjo Trento, pa do slapu Virje, pa še malo ob Soči. Čudovit dan, zelena Soča, rumeni macesni, ... Jaz sem si že predstavljala fotke, moj fotič pa nič. Sploh ni reagiral, pa sem mu napolnila baterijo. Zato sem fotkala z mobijem, ampak nisem zadovoljna. Ne vidi se pršenja vode, pa res hladno zelene Soče, macesni so nekam bledi, pa slana je točno obrobila liste in trave, ne samo približno.. V Zadnji Trenti je prišlo sonce izza hribov šele popoldne in topilo slano. Iz vode se je dvigala megla in sonce je pozlatilo macesne. Vem, da ni videti čisto tako, kot sem napisala, ampak ne lažem. 

Comments

  1. Čudovito! Fotografije so prav čudovite,s super aparatom pa bi bile res tako kičaste ;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Hvala. Vesela sem vašega komentarja.
Thank you for commenting my blog.

Popular Posts