ena pomladna objava

Vsako leto, ko se začne pomlad, postanem čisto neučakana. Zunaj je tako lepo, da komaj še zdržim v zaprtem prostoru. Naša marelica bo kmalu ocvetela, na češnji se pojavljajo prve cvetke. 
Začelo se je delo na vrtu. Počasi sem se lotila prekopavati vrt, kar ni ravno lahko delo. Pravzaprav sem komaj začela, pa me že boli hrbet. Ampak to spada zraven. Spomladi zemlja tako lepo diši in teh nekaj uric na vrtu ne bi zamenjala za nič drugega.
Prejšnji teden sem sešila nekaj prijemalk. Vse so šle v študenta v Ljubljano.
Danes smo "pomerjali" naš mali kombi. Težava je v tem, da je kombi majhen in vedno bolj star, naš tamal pa vedno večji. Letos ne bo mogel več spati na sprednjih sedežih. Moj dragi pravi, da naj ne sanjam, da ni možno, da trije spimo v avtu. Če gremo kam za prvomajske praznike, je potrebno poiskati kakšno sobo ali apartma. Uf, sem sitna. Delo v vrtu me pomirja, potepanje z našim kombičem pa vznemirja. Vedno sem mislila, da bomo z njim prepotovali celo Evropo. Potovanje z avtom ima svoj čar. Dolge ceste, pa lahko se ustaviš... Ko zvečer zaspiš v avtu, lahko gledaš zvezdice ali poslušaš dež. In luna je čisto blizu. Morda se celo zgodi, da prespiš na plaži in opazuješ. kako se luna kopa v vodi. Trenutki popolnosti. Ko bi vsaj kmalu dobili kakšno večje vozilo.
Cvetoče drevje me je čisto navdušilo. Itak sem nora na rože. Zaradi rožic sem dobila idejo za kvačkano zapestnico z rožicami v pomladnih barvah, ki jo prijavljam na pomladni izziv v Craft-alnico.


Comments

  1. krasna objava, lepe fotografije in lep izdelek

    ReplyDelete
  2. Res prava pomladanska objava, upam, da ti uspe najti način, kako se potepati v vašem stilu še naprej. In luštno zapestnico si ustvarila. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici.

    ReplyDelete
  3. Zelo lep pomladni izdelek si naredila :-)) Všeč mi je tvoja pisana zapestnica. Tudi oprijemalke so lepe.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno

    ReplyDelete
  4. Ohh kako lepo cvetje in narava je okrog vas. Tole je pa res prava pomladna objava. Zapestnica je zelo lepa, nežna kakor lepi pomladni cvetovi z vašega vrta.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Goga

    ReplyDelete

Post a Comment

Hvala. Vesela sem vašega komentarja.
Thank you for commenting my blog.

Popular Posts