malenkosti

Zadnji dnevi se vrtijo okrog malenkosti. Moj dragi se je pritožil, da pletem samo za otroke. Tudi on bi si želel nogavice. Saj ima prav. Ene nogavice, eno malenkost pa res lahko naredim. Ko sem spletla polovico prve nogavice, si je premislil. Take, navadne nogavice zanj niso najbolj uporabne. Lepo bi bilo, če bi naredila malenkost daljše, recimo tako do kolen, da bi jih lahko obuval v pancerje. Ja, eno malenkost daljše, torej skoraj "kakšen meter", bo že šlo. Pomislila se, da to verjetno pomeni, da iz malenkosti delava slona, pa precej dobesedno. Ko sem nogavico končala, je bila v redu, samo stopalo je bilo malenkost, za kakšen milimeter, preširoko. Eh, te malenkosti pa ne bom popravljala. Kdo ima čas, za takšne malenkosti?
Pri kapi mi je šlo bolje od rok. Malemu je malenkost prevelika, ampak saj ni bila namenjena njemu.
Včasih nam malenkosti kradejo čas in potrpljenje. Včasih pa nam polepšajo dan in pričarajo nasmeh. Samo videti, jih je treba.



Comments

  1. Naš Sv. Anton v mavrici? Zamudila sem! Jaz tudi štrikam nogavice za mojega D.ja. Končno ;) Uf, te malenkosti,..ma pridna si!

    ReplyDelete

Post a Comment

Hvala. Vesela sem vašega komentarja.
Thank you for commenting my blog.

Popular Posts