travnik

Zadnje tedne je nastaja spodnja slika. Zanjo nisem potrebovala čopiča in barv. Naredila sem jo kar z kvačko. Rožice niso kvačkane po vzorcu in tudi zank nisem štela. Samo nakvačkala sem jih, take, kot so zrasle v moji glavi. Ko jih je bilo dovolj, sem jih prišila na platno, tega pa na okvir. 
Zase vem, da sem zaljubljena v travniško cvetje, sedenje v travi in opazovanje narave. V regratovih lučkah vidim pravljice. Občutke se da naslikati... in tudi nakvačkati.
Veliko ljudi v tem času kuha marmelado, vlaga sadje in pospravlja ozimnico. Tudi na mojo sliko lahko gledamo kot na shranjevanje ozimnice. Nakvačkan travnik bo cvetel tudi pozimi.

Comments

  1. Kako zelo lepo! najprej sem bila prepričana, da je narisana na platno. Steblca so potegnjena kot bi bila s čopičem. Res zanimivo in lepo!

    ReplyDelete
  2. This is SO beautiful. What a lovely idea.

    ReplyDelete

Post a Comment

Hvala. Vesela sem vašega komentarja.
Thank you for commenting my blog.

Popular Posts