sobota, 21. marec 2015

Drobnjak in peteršilj

Sončni dnevi v tem tednu so prebudili življenje v nas in v vrtu. Proste ure sem izkoristila za prekopavanje gredic in že pridelala prve žulje.  Pa kaj bi to. Vedno si prigovarjam, da je obdelovanje vrta dobro tudi za mišice, kot nekakšen domači fitnes na svežem zraku med rožicami. 

Ta teden sem v rastlinjak posejala solato in špinačo, na prosto pa peteršilj. Posadila sem tudi vrečko čebulčka ter uredila okrasno gredico. Opazila sem, da bo marelica kmalu zacvetela,
 sledil ji bo nashi.
Med prvimi rastlinami, ki so že precej zrasle, sta drobnjak in peteršilj. Če jeseni pustimo peteršilj na vrtu, ta spomladi požene nove liste, ki jih uporabljamo dokler iz na novo posejanih semen ne zrastejo nove rastline. Lanske rastline potem lahko pustimo za pridelavo semen.
Drobnjak je skromna, nezahtevna rastlina. Narava nam jo je podarila zgodaj spomladi. Z njo uspešno premagujemo pomladansko utrujenost, če jo le čim pogosteje vključimo v prehrano.
Mi smo si ta teden privoščili domač kruh iz ekološko pridelane polnozrnate moke z drobnjakovim namazom. Tega smo naredili tako, da smo zmešali par žlic jogurta, enako količino kisle smetane, ščepec soli ter drobno sesekljana drobnjak in peteršilj. 
Okusna je tudi drobnjakoma omleta. Zmes zanjo smo pripravili iz jajca, polnozrnate pšenične moke, ščepca soli, mleka, sesekljanega peteršilja in drobnjaka. 
Da ne bomo skrbeli samo za mišice in za želodec, še nekaj za dušo. Kar ne morem, da ne bi prilepila fotk teh narcis.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za tvoj komentar.