pulover za januarske dni

Zjutraj grem v službo že preden sonce vzide. Zvečer, ko se vračam, pa je že temno. Ampak včasih ulovim sončni zahod. Takrat občudujem barve na nebu. Modra, rdeča, roza malo sive, včasih rumena. Vedno drugačne, zmeraj čudovite. Lepo je, ko se dan tako konča. Barve prinesejo dobro voljo, tudi ko si utrujen.

Odločila sem se, da bom te barve uporabila v puloverju, ki sem ga pletla za našo punco. Da bo tak vesel in topel. Z rokavi je bilo malo problemov in niso mi uspeli najbolje, sploh tam pri ramenih.Včasih sem podirala, pa popravljala. Ampak zdaj je končan. Aja, na njeno željo ima predolge rokave. Tako, da si bo lahko grela dlani.
Želim vam, da vas grejejo topli puloverji in tople barve.

Comments

  1. Kako zelo lep pulover! Reglani rokavi so super, se pa rado kaj komplicira. Predolgo dolgi rokavi so pa sploh največji zakon!

    ReplyDelete
  2. Nič ne opazim, da bi bilo kaj narobe z rokavi. Super lep pulover je!

    ReplyDelete
  3. I love seeing your photos that inspired the colours in your sweater. Thanks for joining in my Ginx Woolly Linx Party for February.

    ReplyDelete

Post a Comment

Hvala. Vesela sem vašega komentarja.
Thank you for commenting my blog.

Popular Posts