rožce v juniju

Maj je minil v dežju in mojem trudu na vrtu. Rastlinam ni šlo najbolje med dežjem in polži. Kar nekaj sem jih posadila dvakrat. Velikokrat se mi je zdelo, da mi dež jemlje predvsem voljo in da je moje početje brez veze. Včasih razmišljam, kaj je prav: tisto, da vztrajamo in se potrudimo ali tisto, da znamo odnehat. Ampak potem moraš imeti že drugo idejo.

Rože v mojem vrtu niso najlepše cvetele, so pa zacvele tiste skvačkane, kar sto dvajset jih je. Pašejo na našo mizo pred hišo, kjer je v kivijevi senci lepo sedeti tudi v največji vročini.
Mali je bicikel zamenjal za legice, čeprav nerad. Ampak tale robot, ni kar tako.

Comments

  1. Čudovit tekač! Je shema kje javno objavljena?

    ReplyDelete
  2. I am loving your table runner, so so pretty.
    We've had a really wet June here so the snails and slugs are out in full force too!

    ReplyDelete
  3. Rožce sem kvačkala samo po sliki. Bom pa enkrat napisala, kako so narejene.

    ReplyDelete
  4. I promise to write about it in January.

    ReplyDelete
  5. Za vzorec prosim poglejte objavo vzorec za kvačkane rožice, objavljeno 5.1.2020.

    ReplyDelete

Post a Comment

Hvala. Vesela sem vašega komentarja.
Thank you for commenting my blog.

Popular Posts