Morje

Letošnje poletje nisem bila na morju. Če sem poštena, mi malo manjka. Kakšen vikend bi zelo rada preživela nekje dol, ob morju, da bi malo poležavala in lenarila. Tega že dolgo nisem počela. Pa gledala bi v morske valove in se zasanjala. Čisto umirjeno in brez skrbi. Človek potrebuje tudi take stvari.
Morje je neskončna modrina, v soncu lesketajoče kapljice, topel pesek, svoboda,...Ah! Pa topel veter, vonj po soli in sivki.
Vsako poletje naberem sivko in jo posušim. Čez zimo je v stari vazi v našem hodniku. Tako, da vedno zadiši, ko kdo odpre vrata in vstopi. Letos sem vazo preoblekla v morsko oblekco. Nakvačkala jo iz raznih odtenkov modre. Pa majhne valove sem tudi nakvačkala. Take, ki spominjajo na  mirno, jutranje morje. 
Vazo, oblečeno v morje prijavljam na 217. izziv v CRAFT-alnici,


Comments

  1. Lepo si si ustvarila vtis morja s kvačkanjo preoblekico za vazo! V kombinaciji z sivko bo res orava dobrodošlica pri vratih. Hvala, ker sodeluješ v CRAFT-alnici

    ReplyDelete
  2. To je pa zares valovito. Zelo lepa vaza. Hvala, ker sodeluješ v CRAFT-alnici.
    Lp

    ReplyDelete
  3. Čudovit je tvoj topel šalček za kozarček s sivko :-)) Lepo si ga skvačkala.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    ReplyDelete
  4. This looks lovely, I didn't realise ti was crochet until I was the close up photo. What beautiful colours.

    ReplyDelete
  5. Krasna preobleka za vazo, lepo si z kvačko ustvarila valovanje. Pa tudi sivka je v hladnih dneh lep spomin na poletje.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    ReplyDelete

Post a Comment

Hvala. Vesela sem vašega komentarja.
Thank you for commenting my blog.

Popular Posts