adventni venček

Črni petek je za nami. Dan za nore nakupe ali dan brez nakupov, kakor komu paše. Jaz sem ga kot ponavadi preživela v službi in se veselila dejstva, da je črni petek predvsem petek. Ko sem prišla domov, je bil dan že skoraj pri koncu. Deževno in oblačno nebo ni izgledalo preveč spodbudno. Pa vendar se je splačalo narediti par korakov, narava je tudi v dežju čudovita.
Zunaj je rožic vse manj. Ker tistih pravih ni več, sem jih nekaj nakvačkala. Te bodo letos na našem adventnem venčku. S tamalim sva sestavila rožice in dodala svečke z zvezdicami.
Advent je tu in jutri bomo že prižgali prvo svečko. Advent je čas pričakovanja in morda čas za premislek. Je pa tudi začetek veselega decembra in čas za shopping. Kakorkoli, želim vam, da bi bil avent pravljični čas.


Comments

  1. Kako noro lepo! Čestitam, res je čudovit. Ne morem verjet, da smo že v adventu, prva nedelja me je prehitela.

    ReplyDelete
  2. Kako unikaten, takega še nisem videla.

    ReplyDelete
  3. This is lovely, what a great way to use pretty crochet

    ReplyDelete

Post a Comment

Hvala. Vesela sem vašega komentarja.
Thank you for commenting my blog.

Popular Posts