Dolomiti, Tre Cime di Lavaredo

Danes, ko pišem to objavo, sem že pospravila omaro s čevlji in zraven razmišljala, kje se to besedo lahko uporabi: da je stopil v prevelike čevlje, da so mu čevlji kot uliti,.. Če bi jaz izbirala moje najljubše čevlje med tistimi s petkami, sandali, škornji, bi izbrala planinske čevlje. Ti me vedno nesejo tja gor, med skale in rožce. So najbolj udobni in z njimi mi je vedno lepo.

Tokrat sem jih nosila kar cel teden. Šli smo namreč v Dolomite. Dopust smo že parkrat prestavili, a je končno le uspelo. 

Prvi dan smo prispeli v Cortino d'Ampezzo in poiskali prvi kamp Rocchetta, v katerem smo ostali dva dni. Naš prvi pohod je bil k Tre Cime di Lavareddo. Iz Cortine smo se peljali mimo jezera Misurina do parkirišča, ki se že nahaja v parku. Prehodili smo krožno pot okoli Tre Cime, ki smo jo še malo podaljšali. Pot je lepa, prava planinska avtocesta. Začne se pri Rifugio Auronzo, gre mimo Rifugio Lavareda do Rifugio Tre Cime. Pravljična pokrajina nas je začarala. Skalnatih velikanov kar nisem mogla nehati fotkati. Težko je izbrati samo nekaj primerov.
 Ker nam je zvečer ostalo še nekaj časa, smo se peljali na Passo Giau. Spet pogled za očke in dušo.


Comments

Post a Comment

Hvala. Vesela sem vašega komentarja.
Thank you for commenting my blog.

Popular Posts