voda z okusom pomaranče in mete

Še pred dvema ali tremi leti smo spomladi naredili bezgov, včasih tudi melisin ali metin sirup. Spomladi, ko smo bili že naveličani čajev, smo komaj čakali, da zacveti bezeg. Zanimivo, kako smo se spremenili. Sirupi se nam zdijo skoraj presladki in spomladi čaj zamenjamo z vodo. Pa to ni moja izbira, otroci ponavadi rečejo, da je voda "taboljš". 

Občasno vodi dodamo kakšno sadje za okus. Domača voda z okusom, brez umetnih sestavin in dodatkov se pripravi zelo enostavno. Ponavadi jo naredim zjutraj, pred službo. Za vodo z okusom pomaranče in mete seveda potrebujemo sočno pomarančo ter pest lističev poprove mete. Lističe mete na hitro stremo v možnarju ali samo pomečkamo z prsti. Dodamo sok ene pomaranče in liter hladne vode. Tako pripravljeno vodo pustim počivati kakšnih osem do deset ur. Ko se vrnem iz službe domov, me že čaka voda z okusom. 
Kljub popoldanski nevihti sem našla nekaj časa za sprehod okoli vrta. Ugotovila sem, da je zacvetela plavica in drobne vrtnice, da se pod zelenimi listi skrivajo rdeče češnje in da se  v vsaki stvari skriva nekaj dobrega, pa če je sprva videti še tako grdo.

Comments

  1. Jaz včasih v vodo namočim tudi svež rožmarin. Pijemo ob kakšnem konkretnem kosilu zraven vinčka. :)

    ReplyDelete
  2. Hvala. Bom še jaz poskusila.

    ReplyDelete
  3. whoah this blog is wonderful i love studying
    your articles. Stay up the great work! You recognize, many people are hunting around
    for this information, you could help them greatly.

    ReplyDelete

Post a Comment

Hvala. Vesela sem vašega komentarja.
Thank you for commenting my blog.

Popular Posts