pražena čičerika

Skoraj ne morem verjeti, da je januar že minil, po drugi strani pa se mi zdi, da tem sivim dnem ni konca. Januar je čas za nove načrte, seveda take na vrtu. Vrtnarjenje se mi zdi koristno tudi zato, ker nikoli ne razočara. Na vrtu vedno uspe kaj okusnega, 
kaj lepega, in kaj, kar prinaša veselje. 
Trenutno je v mojem šotoru še nekaj solate, ki paše k praženi čičeriki. Čičeriko namakam čez noč in jo nato skuham. Kuhano popražim na kokosevem olju. Začinim jo z himalajsko soljo in kurkumo. Pri nas vedno izberemo kurkumo. Lahko bi sicer dodali tudi kakšno drugo začimbo, na primer sladko ali pekočo papriko v prahu. 
Čičerika izvira iz Azije. Rada ima topla in suha poletja. Lahko jo posadimo tudi pri nas. Seveda bo bolje uspela, če bo poletje toplo. Sadimo jo šele po 15-tem maju, ko se zemlja segreje. Lani sem tudi sama poskusila. Čičerika je uspela, vendar se s količino pridelka res ne morem pohvaliti. Meni je po okusu veliko boljša kot fižol, zato bom letos ponovno poskusila.


Comments

Popular Posts