pomladna torbica

Zadnjič sem zavila v trgovino z volno. Mojo pozornost so pritegnili kot nogometne žoge debeli klobčki trakcev iz blaga. Odločila sem se, da moram poskusiti, kako bi šlo kvačkanje s temi  big kvačkami. Tako je v moji košari pristal klobček, iz katerega sem doma naredila torbo.
Res, da kvačkanje hitro napreduje, ampak tudi klobček se hitro manjša. Na koncu je bilo potrebno dno narediti iz blaga. Nastala je torbica za pomladne dni.

Na žalost je zadnje čase pri nas ravno ob vikendih bolj deževno. Klub temu, da še vedno sneži med dežjem, gre čas nezadržno naprej. Zima se bo morala posloviti. Časa ne more nihče ustaviti.
Mogoče je ravno to tisto, kar prevečkrat pozabimo. Življenje gre naprej in nič ga ne more ustaviti. Imamo samo trenutke... slabe, lepe in tudi zelene...






Comments

  1. Lušna torbica, ki paše času - v pozdrav pomladi in tvoji punci. In lepo si zapisala o času, o življenju in trenutkih.

    ReplyDelete
  2. Ti si pa vsestranska, od kod ti vse te ideje in kje jemlješ voljo za vse to.

    ReplyDelete

Post a Comment

Hvala. Vesela sem vašega komentarja.
Thank you for commenting my blog.

Popular Posts