koruzni kruh

Lani sem prvič sadila koruzo. Koruzni storž, torej seme, mi je dala prijateljica, ki se na te stvari spozna bolje od mene. Gre za staro, ekološko, slovensko, domačo sorto. Da je koruza res ekološka, sem popolnoma prepričana. Ko je začela dozorevati, so se vse možne vrane gostile na moji njivi, kljub temu, da koruza raste tudi na sosednjih. Poleti smo storže celo ovili v razne mreže, da smo vranam vsaj malo preprečili dostop. Nekaj kilogramov mi jo je vseeno uspelo pridelati. Sedaj je dovolj suha, torej v mlin z njo. 



Recept za koruzni kruh je enostaven. Potrebujemo 0,5 kg koruzne moke, 0,5 kg eko pšenične polnozrnate moke, žličko himalajske soli, žličko kokosovega sladkorja, kvas, oljčno olje in malo vode. Pripravimo ga enako kot vsak drug kruh. Pečemo 50 min pri 180°C. Rezultat so hrustljave štručke, tokrat v obliki francoskih.

Comments

Popular Posts