nedelja, 18. oktober 2015

Čaj za pomirjanje

Sama sem kar nekaj časa iskala recept za čaj za pozabljanje. Nekaj, ki bi vsaj začasno zbrisalo moj spomin in mi olajšalo dušo. Pa saj ni možno. Brskam po knjigah, po internetu... vsi se ukvarjajo z čaji, z zdravili za boljši spomin. Pa en kup tehnik, da si bolje zapomnimo. Kaj ni nikogar, ki bi hotel kakšno stvar pozabiti? Po dolgem iskanju, sem ugotovila, da kar se nam je zgodilo, nikoli ne pozabimo. Samo čas nekako olajša spomine. S čajem si pomagalo toliko, da nas pomiri. Katere rožice uporabiti?

Čaj iz posušenih cvetov šentjanževke deluje pomirjujoče in učinkuje tudi proti depresiji.
Čaj iz sivkinih cvetov pomirja in krepi spanec, zato ga pijemo zvečer. Je zelo grenkega okusa.
Pomirjujoče učinke ima tudi čaj iz baldrijana. Uporabni del rastline je korenina, ki jo izkopljemo jeseni, dobro operemo, narežemo na koščke in posušimo. Lahko pripravimo tudi baldrijanovo tinkturo. Sicer pa ima baldrijan značilen vonj, ki ne ustreza vsakomur.
Sama sem pomirjevalni čaj pripravila iz mešanice več rastlin. Uporabila sem enake dele korenine baldrijana, listov melise, listov mete in cvetov kamilice. Navedene rastline delujejo pomirjujoče, čaj ima prijeten okus in vonj. 
 Poleg čaja pomaga tudi prijazna beseda, topel objem, dolg sprehod, občudovanje narave in še kaj.

1 komentar:

  1. Hvala. Še nikoli nisem pomislila na čaj za pozabljanje. In bi ga potrebovala... tako zelo. Menda pa je pri zeliščih pomembna vztrajnost... pač, kot tudi sama rast traja dolgo. Vse dobro.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar.