Voda z okusom, narejena doma

Zadnji dnevi so bili pošteno vroči. Vročina in predvsem vlažen zrak mi jemljeta moči in usmerjata moje misli v vodo. Hladno, mrzlo vodo. Če sem poštena, me sokovi, pivo... prav nobena stvar ne odžeja tako kot voda. Odrasel človek je potrebuje dva do tri litre na dan. V teh dneh pa zagotovo nekaj več. Ker se predvsem otroci navadne vode včasih naveličajo, smo si pripravili vodo z okusom.
Pest mete sesekljamo, damo v kozarec, dodamo na koščke narezan bio limon, ter ledene kocke. Vazo damo v hladilnik za dve uri. Nato zalijemo z mrzlo vodo in precedimo.

Vroči dnevi so prinesli tudi pozitivne stvari. Moji paradižniki dobivajo barvo, rdečo, sončkovo. Ta teden sta dozorela prva dva. V naslednjem tednu jih bo zagotovo polno. Privoščili si jih bomo v raznih solatah, npr. grški po temle receptu.
Sonce je tudi vzrok, da so rastline na moji njivi prav ponorele.
Buče so prekrile kompostni kup.
Ker je zelo vroče gremo hodit šele zvečer, ko se sonce že skriva za bližnje hribe.



Comments

Popular Posts