Naš mali travnik

Dnevi prehitro minevajo. Večino časa porabim v službi med plani, cilji, realizacijo,.. Tudi na vrtu in na njivi je veliko dela. V množici vsakodnevnih opravil komaj še kdaj najdem čas za računalnik. Ampak danes je petek in jutri smo doma. A, ni lepo?
Popoldne smo pokosili naš mali travnik. Ta je prostor za igro. Prostor, kamor uideš, ko ti je vsega dovolj.
Prostor z mnogimi cvetlicami in čudovitimi vonji. Je naše malo razkošje.
Pokošeno travo navadno zlagamo na kup. Lanska se je skoraj že spremenila v kompost. Tega smo prekrili s slamo in vanj posadili sadike buč.
Figa že ima čisto majhne plodove.
V naših krajih ne gojimo žit. Vendar si ne morem pomagati, da ne bi poizkusila. Taka pač sem. Če ne poizkusiš, ne moreš vedeti, ne? Meni je zelo všeč ječmenova kava. Zato je moj cilj, da bi prišla do doma narejene ječmenove kave. Tole je moja mini gredica z ječmenom. Imela sem ga le majhno pest. Posejan je bil konec oktobra. Zdaj je takšen.
Tole pa so fotke od prejšnje sobote. Čemaž sedaj cveti in diši že na daleč. Velja si zapomniti, kje raste.








Comments

Popular Posts