München v dežju

Pa se je uresničila velika želja moje "male" hčere. Za dva dni smo šli v München. Najprej smo se odpravili na Allianz areno. Mogoče pa bomo videli še koga, ki trenira. Ko so tako srčkani... Treniral žal ni nihče, smo si pa pobližje ogledali stadion, prostore za tiskovne konference, garderobe,... skratka vse.  Arena je dom dveh profesionalnih moštev. Glede na to, katero igra, jo "preoblačijo" v modro ali rdečo barvo. Važna je seveda rdeča, Bayern.
Sledil je sprehod do Olympiaparka in vožnja z dvigalom na 190 m visok stolp. Razgled je žal pokvarilo slabo vreme. V mestu je opaziti precej zelenih pasov. Dobro se je videla BMW-ejeva stavba. V parku pa so se ravno zbirali obiskovalci AC/DC koncerta.
 
Naslednji dan smo se sprehodili skozi mestno središče, mimo več vrat, cerkev, mestne hiše
in tudi mimo trgovin (meni je všeč tale, vsaj njeno ime). 
Šli sva tudi v market in ugotovili, da imajo res veliko ponudbo in pestro izbiro eko izdelkov, kar mi je bilo zelo všeč. Tudi cene so bile primerno dostopne.

Na koncu smo šli do Deutsche muzeja, kjer je veliko tematskih razstav: o plovilih, letalski tehniki, rudarjenje, ... Ker nisem ravno človek, ki ga tehnika pritegne, težko razložim pomen in razlike...in uporabo... Meni je bila še najbolj všeč tale "stara" lekarna s čudovitimi lončki. 
 Vse je temeljilo na zeliščih in vse se je pričelo z zelišči.



Comments

  1. Ooo, pohajači! Fajn! Bravo, da se odpravite in doživite zanimive, nepozabne dneve.

    ReplyDelete

Post a Comment

Hvala. Vesela sem vašega komentarja.
Thank you for commenting my blog.

Popular Posts