Meta... in še kaj

Skoraj ne najdem več časa za računalnik. Zunaj je lepo vreme in veliko dela na vrtu. Pa tudi težko je opisati petje ptic in čudovite vonje. Pa tiste male živalce.. 

Vrt se zadnje dni zelo hitro spreminja. Prejšnji teden smo že nabirali kamilice.
Zacvetel je baldrijan,
pa tudi drobnjak je ušel v cvetje.
Paradižnik sem komaj presadila, pa so nekateri že zacveteli.
Zelišča na mojem vrtu vidno rastejo. Med njimi tudi meta, ki jo sušimo za čaj. Metin čaj osveži in ohladi, zato ga pijemo poleti. Čeprav se meta hitro razraste, si ne morem kaj, da ne bi posadila še kakšne nove sorte: čokoladne, ananasove, jabolčne, poprove...
Jaz sem se ukvarjala z vprašanjem, kam vse bi lahko dodali meto? Kako bi npr. naredili metine bonbone? To mi ni uspelo, moji bonboni so bili kljub dodatkom mete navadne karamele. 
Uspel pa je čokoladni puding z meto. Metine listke na drobno sesekljala in natlačila v cedilu za čaj, potopila v posodo z  mlekom in segrevala. Ko je mleko zavrelo, sem posodo odstavila, počakala še tri minute, nato pa cedilo odstranila. Potem sem v tem mleku skuhala čokoladni puding, dodala že na koščke razdrobljeno jedilno čokolado ter vse skupaj močno premešala. Puding sem prelila v skodelice in ohladila. Okras s sladko smetano ni najlepši, okus po meti pa definitivno je!
V kotičke okoli naše hiše, ki so se zdeli neuporabni, sem posadila gozdne jagode. Te nas razveseljujejo vsako pomlad.
Še ena ideja za meto in jagode. Meto narežemo, nato jo v možnarju stremo s sladkorjem. Potresemo jo po jagodah.
Počasi bo ozelenela tudi njiva,
kup desk pa se bo skril za cvetje.

Comments

Popular Posts